EternaMoldova

Acasă » Ver-sete » Franturi de suflet

Franturi de suflet

             ***                                                                  ***

M-a cucerit tristetea,                                              Randunica calatoare.

Durerea ma apasa.                                                Tu, cand te ridici la nori,

De ce nu asi avea                                                   Cine-ti poarta-n spate anii?

O soarta mai frumoasa?                                         Timpul, cu ce ti-l masori?

Ma uit si in oglinda,                                             Pleci incolo, vii incoace

Mihnesc pe Dumnezeu.                                      Nu te mai opresti din zbor.

Parca le am pe toate!                                          Uiti de tine si de casa

Mi-i lipsa Dragul meu.                                          Purtand grija tuturor.

     ***                                                                                      ***

Noaptea nu vrea sa se lase,                                    A fost demult, eram copii,

Parca a si obosit –                                                   Cand ai privit spre mine.

Sa astepte doua umbre,                                          Si mi-ai aprins un dor nebun,
Care nu s-au intilnit.                                                 Ca sunt jurat de tine.
           -*-                                                                                       -*-
Luna noaptea e prea mare,                                     Parea un joc nevinovat,
Dar nu a putut nici ea,                                             Copilarie simpla,
A umbri pe fiecare                                                   Ce are loc, pe-adevarat,
Ratacit in calea sa.                                                  Am inteles cu timpul.
            -*-                                                                                      -*-
Soare – Luna, Luna – Soare,                                  Orgoliu am avut cu plinul,
Uite asa au trecut anii,                                             El mi-a umbrit simtirea.
Fara rost. Nu i-am oprit,                                           Atunci, in semn de avertizare,
Pana nu te-am intilnit.                                              Cel Sfant a dejucat destinul.
            -*-                                                                                       -*-
Vreau sa inclei o bucatica,                                        Nu m-am gandit ca soarta-i oarba,
Sa adun ce a fost rupt.                                              Mandria falsa, deci, nu trece.
Vine-o noua primavara,                                             Am mers pe calea cea gresita,
Sper sa-mi dea ce am pierdut.                                  Crezand ca nimeni nu ma-intrece.
                  (11.02.2016)                                                                -*-
                                                                                        Urmam aiurea, prin noroi,
                                                                                         Increzator ca am succes.
                                                                                         Nici gand la Cartea vietii, unde
                                                                                         Prescris era sa fim in doi.
                                                                                                 (02.02.2016)

 

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

