EternaMoldova

Acasă » Ver-sete » Ganduri ratacite

Ganduri ratacite

Iubire infinita,
n-am stiut cum arata
chipul tau;
Desi imi aruncasei
ocazia in brate.

Am ignorat-o,
trecand pe-alaturi;
Si am pierdut
tot ce era mai sfant
in viata-mi pe pamant.

      (14.02.2016)

                    ***

Venerata-intelepciune
Este cautata-n lume.
Rar apare-n generatii,
Omul de destin ales.
Nici sa spui ca se repeta
Ideal uman prea des.
Cine vrea sa-i afle rostul,
Are sansa in tot locul.
(14.02.2016)

***

Timid, incet,
Mi-am facut loc in lume,
Iesind din ograda parinteasca.
Cand am pretins la iubire,
Destinul mi-a  aratat-o
In chip de floare de Veronica.
Era aproape sa se implineasca
O dragoste mare,
De la o ruga atata de mica.
Cu a lui rea zamislire,
Pacatul insa m-a impins
Si am abandonat-o.
Fara minte, fara gand,
Am lasat un semn de intrebare
In urmele de pe pamant.
            (08.04.2016)
***
In ultima vreme,
nu pentru o clipa,
m-au luat la intrebari
cugetarile.

Nu vrea sa nteleaga sufletul,

de ce sufera?
Nu vrea sa inteleaga inima,
de ce nu-i implinita?
Din aceste motive,
stau nedumerit:
cum s-a intamplat,
in stupida situatie
de-am nimerit?
Ridic in gand
urmele mele de pe pamant.
Incerc sa masor si
sa calculez,
sa depistez
inceputul erorii
ce-a lovit in dor.
Doar ca dupa-a intelepciunii
pilda,
n-am izbutit sa gasesc
vinovatul,
decat privind in oglinda.
            (11.04.2016)

 

Lasă un răspuns

