EternaMoldova

Acasă » Hospites » DIN OCHI ÎNCHIŞI

DIN OCHI ÎNCHIŞI

Din ochi închişi o lacrimă furată
În infinit s-a dus, o grea călătorie,
Ca un simbol de patimă, simbrie
La a mea purtare pur nevinovată…
Din ochi închişi, un vis a dat speranţe
Cu multe lacrimi reci, în dâre pe obraz
Lăsat-au suflet gol şi locul de extaz
Pustiu, lipsit de simple toleranţe,,,
Din ochi închişi, au curs în veac şiroaie
Ca ploaia toamnei, băltăcit covor,
De a rămas în mine, doar un secat izvor
Ce nu îl poate umple, potopul în puhoaie…
Din ochi închişi, mi s-a furat speranţa
Şi glume bune mi-au zburat din gând,
Să scriu nu pot, că mă trezesc plângând,
Că vresuri ude îmi spală cutezanţa…
Din ochi închişi tresar, fugar fiind
Să caut adevărul plecat la infinit,
Ca să-mi aline plânsul necuvenit
Şi din mişcare un ultim tren să prind…
Din ochi închişi ca-n trase jaluzele
Mai văd câmpia-n fuga trenului trecut,
Că simt uitarea ce m-a recunoscut
De mult piedută, închisă-ntre zăbrele…
Din ochi închişi, o lacrimă-i furată
De cea uitare ce nu a vrut să vie,
Ca un idol ce-a stat în trândăvie
Uitând a mea purtare, pur nevinovată…

(Constantin Costel Enescu – preluat de pe FB)

Lasă un răspuns

