EternaMoldova

Acasă » Ver-sete » Cafeaua dorului

Cafeaua dorului

IMI BEAU CAFEAUA- INCETISOR,

PRIN AER ITI SOPTESC DE DOR.

TRIMIT SARUT DE PRIMAVARA –

DE DIMINEATA PANA SEARA.

(6.03.2016)

***

Vorbesc cu stelele in soapta,

Pe tine intai sa te adoarma.

In visul tau sa pot veni,

Sa pot domni macar o zi.

 

Adorm si eu cu tine-n gand,

Ca o vioara temurand,

Sa nu te pierd din visul meu,

Sa fii prezent in el mereu.

 

Intruna rog pe Dumnezeu,

Sa nu opreasca visul meu.

Te vad aievea, inimos,

Si bland, si vesel, dragostos.

(6.03.2016)

***

Asi vrea sa ma cunosti –

Copila cea de ieri;

Caci din tacerea mea,

Apar mii de intrebari.

 

Asi vrea sa te cunosc –

Flacaul de cindva.

Incerc sa imi fac loc,

Dupa tacerea ta.

 

Enigma fara capat,

Tacerea noastra-a fost.

Asi vrea atat de mult,

Sa pot sa te cunosc.

 

Gandirea ta profunda,

De logica se tine.

Gandirea mea abstracta,

Nu stiu de cin’se tine.

(13.03.2016)

***
Am iesit aseara-n strada
Eu gunoiul sa mi-l duc.
Am grabit, ca un micut,
In pijama si descult.

Usor vintul a suflat
Si portita mi-a incuiat.
Stau pe ganduri, un picut,
In pijama si descult.

Oare cum asi proceda?
N-are cine ma ajuta.
Nu sint tinara, o stiu,
Dar pe gard fortata sui.

Am urcat si am cazut,
Genunchiul rau m-a durut.
Intru-in casa si bocesc,
Si pijama imi carpesc.

Nu aveam eu ce urca,
Nici pe gard, si nici pe casa.
Cand ambitia te-apasa,
Gunoiul la usa-l lasa.
(23.03.2016)

2 comentarii

  1. veronica spune:

    Nu stiu cui apartin aceste versuri, dar sunt frumoase.

  2. mdascalu59 spune:

    Stimata Doamna. Sa cautam, impreuna, autorul.

Lasă un răspuns

