EternaMoldova

Acasă » Ver-sete » De-incerci sa rupi un trandafir

De-incerci sa rupi un trandafir

  • De-incerci sa rupi un trandafir,
  • in felul sau de-a riposta,
  • cu spinii sigur te-inteapa.
  • De la natura e povata:
  • pentru nobletea emanata,
  • frumoasa floare in profir
  • cere durerea drept rasplata.
  • Cuprins de uimire, m-am intrebat:
  • eufemerica floare a dragostei esuate,
  • oare nu ar trebui sa doara?
  • Trecusem pe-alaturi de Ea,
  • in cautarea potcoavelor de cai morti.
  • Am calcat cu piciorul peste instincte,
  • reusind cu succes
  • sa-mi distrug viata intreaga.
  • Apare inocent, insa, o intrebare:
  • cu ce e vinovata lumea ce ma inconjoara?
  • Caci si pe-a ei stabilitate,
  • cu a mea egoista ingamfare,
  • am dezechilibrat-o.
  • Pana la urma,
  • nu de similitudinile soartei
  • mintea e tulbura si sunt ametit.
  • Am ajuns sa inteleg, intr-un sfarsit,
  • ca nimeni nu trece prin dragoste
  • fara sa simta durerea
  • sufletului dezamagit.
  • (17.04.2016)

***

  • As vrea sa plec, dar nu ma lasa,
  • Iubirea ce ramine acasa.
    Nici ochii tai ce ii ador,
  • Mi-i greu sa plec cu al tau dor.
  • O zi se duce, alta vine,
  • Mi-i greu iubite fara tine.
  • Mi-i greu o zi de nu te vad,
  • Asa pedeapsa nu suport.
  • 23.06.2016
  • Si cum vreai sa te rasplatesti?
  • Nici mii, nici sute nu accept.
  • Iubirea ta imi e deajuns,
  • Mai mult nici nu as fi pretins.Esti idealul meu curat,
  • La tine nici ca am visat,
  • Cred Dumnezeu mi te- a redat
  • Ca te iubesc,nu e pacat.
  •      (24.06.2016)
  •                  ***
  • Esti un barbat destept,
  • Dar vreau si sa te cert.
  • Mie de toate- mi pasa,
  • Iubirea nu ma lasa.
  • Alunga-a ta tristete,
  • Gindeste- te la bine.
  • Le ai pe toate bune,
  • Ma ai, apoi, pe mine.
  •       (30.03.2016)
  • Cafeaua stă calda pe masa,
  • Demult nu am mai fost acasa,
  • Acum o beau incetisor
  • Si nu mai pot de al tau dor.
  • Iubite, intr- o dimineata,
  • Ma voi trezi la tine- n brate
  • Si v-om servi cafea in pat
  • Pacat, atatea am ratat.
  •          (15.05.2016)
  •                     ***
  • In ochii tai – ma topesc,
  • In ochii tai – ratacesc,
    In ochii tai, profunzi si blanzi,
  • Gasesc succese si izbanzi.
  • In ocii tai – ma oglindesc,
  • Cînd sunt inchisi – cu ei vorbesc.
  • In taina multe-mi povestesc,
  • Sunt ochii tai, ce ii iubesc.
  • In ochii tai, eu ma inec,
  • Din ochii tai nu vreau sa plec,
  • Eu ii ador, cand ma privesc,
  • Sint ochii tai, ce ii iubesc.

(19.06.2016)

Lasă un răspuns

