EternaMoldova

Acasă » Ver-sete » Dragoste daruita

Dragoste daruita

  • In patima dorului am cazut,
  • in tinerete.
  • In inima ta m-am regasit,
  • la batranete.
  • Adancul gandului  tau-
  • m-a cucerit.
  • Caldura ochilor tai-
  • m-a incalzit.
  • Onestitatea ta-
  • ma-invaluie.
  • Sinceritatea sufletului-
  • ma atrage.
  • Dragostea ta-
  • ma inalta.
  • Buzele tale-
  • ma topesc .
  • Existenta ta-
  • ma-incurajaza
  • Sa traiesc.
  • Pana la urma, o intrebare
  • ma pune-in impas:
  • Dragostea mea,
  • Ai daruit totul.
  • Tu, cu ce-ai ramas?
  • (26.04.2016)
  • ***
  • Visul meu de randunica!
  • Dragoste de mititica!
  • Privesc in adancul cerului
  • Si-incerc sa arunc gandul
  • Pe orbita zborului
  • Spre infinitul rece.
  • In inima ta, pe veci,
  • Dainuiasca dorul meu.
  • In cugetul meu, pe veci,
  • Pluteasca bucuria sufletului tau.
  • In mintea ta si a mea,
  • Salasuiasca dragostea.
  • Iar suspinele varsate
  • Pe urma greselilor lasate
  • S-acopere orice pacate,
  • Cu, sau fara de voie, trasate.
  • Fiintele noastre sa se combine
  • In scopul facerii de bine.
  • E scris undeva ca iertand altora,
  • noua insine ne iertam.
  • Asa sa fie!
  •               (01.05.2016)

***

  • O stea din drumuil ei
  • Cu gandul o opresc,
  • Si-in inima cu grija
  • O pun s-o ocrotesc.
  • Dar astrul ce-l doresc
  • Are un drum aparte.
  • Si totusi el se straduie
  • In sapte sa se imparta.
  • De clipele de vis,
  • Ma bucur si ma închin,
  • Caci in acelas timp
  • E dragoste si chin.
  •  (13.05.2016)
       ***
De cate ori visam la stele,
Sa intalnesc iubirea mea…
Dar n-am scapat de clipe grele,
Si-am ratacit pe langa ea.
Credeam ca viata e o joaca
De-a v-ati ascunselea, in doi.
Gresit am fost, in lumea larga,
Am cunoscut nu dragoste, nevoi.
          (14.05.2016)
 Ruga la LunaFotografia postată de Cana Ioana.
  • Am privit in doi la Luna,
  • Cum privea si ea la noi.
  • Vreau s-o rog, daca se poate,
  • Sa ne intoarca inapoi.
  • Sa ne regasim iubirea,
  • Care a fugit de noi.
  • Sa ne lumineze calea,
  • Ce am ratacit-o in doi.
  • De-ai putea, iubita Luna,
  • Sa ne scapi si de nevoi.
  • Macar zece ani durerea,
  • Sa nu vina peste noi.
  • (22.05.2016)

***

  • Mandrulito, vreau sa-ti spun,
  • Ca stau la rascruce-n drum.
  • Nu stiu incotro s-apuc,
  • Unde naiba sa ma duc.
  • Fac la vale, ca ma doare,
  • Acolo-i dragostea mare.
  • Stau pe loc, e mult mai rau,
  • Plange sufletelul meu.
  •        (28.07.2016)
1 comentariu

  1. veronica spune:

    Superb!!!!!!

Lasă un răspuns

