EternaMoldova

Acasă » Ver-sete » Cautare de „eu”

Cautare de „eu”

d21de-oglindasparta

Un iures amarat de ganduri,

Danseaza hora in capul meu.

Raman uimit –

Nici unul nu se-impaca,

Cu soarta, asezata randuri.

 

Din sirul anilor trecuti,

Incerc sa scot povata.

Sa inteleg,

De ce, si cand, si cum,

Sublimul vietii l-am pierdut?

 

Fara menghina unui dor,

Lumea e buna, nu ma frange.

Doar creierul,

Priveste-in jur cu rece sange,

Si cer senin, si pasare in zbor.

 

O viata trece pe alaturi,

E incarcata cu pustiu.

O, Sfinte!

Greu mi-ai insemnat destinul,

Un altul n-ai prescris sa stiu.

          (05.05.2016)

Lasă un răspuns

