EternaMoldova

Acasă » Hospites » FLORILE SI VERSUL

FLORILE SI VERSUL

 

Pe-acei gingaşi doritori
Eu îi răsplătesc cu flori
Din grădina mea la stradă
Liberă, ca toţi s-o vadă!
Este pasiunea mea
Frumosul a admira,
Fie floare naturală
Sau pictată cu migală.
Şi versul aş vrea să pară
Ca născut din floare rară,
De iris sau de nacis
Trandafirul fiind vis.
Florile îmi dau tăria
Să văd altfel omenia,
Mai curată şi mai dreaptă,
Chiar de e…la “sf.aşteaptă”!
Versul, florile şi rima
Mi-au adus adesea stima
Şi chiar stihuri piperate
De amici au fost gustate…
Viaţa între vers şi floare
A fost mai odihnitoare,
Că am depăşit uşor,
Clipele cu greul lor…
De ăst har uşor sau greu,
Mulţumesc lui Dumnezeu
Că mă ţine azi în viaţă
Să dau şi la alţi povaţă.
Florile să le iubească,
Să le facă să-nflorească,
Şi parfumâmdu-le viaţa,
Să uite…ce scurtă-i aţa!
Autor: Constantin Enescu    
Preluat de pa pagina FB.  
Lasă un răspuns

