EternaMoldova

Acasă » Ver-sete » Pe toti ii iarta Dumnezeu

Pe toti ii iarta Dumnezeu

  • Pe toti ii iarta Dumnezeu,
  • Dar numai nu pe mine.
  • Nu imi raspunde, cand intreb,
  • Dac-am facut un rau sau bine.
  • Mi-ai tot dat, Doamne, ce ai vrut,
  • Fara sa-ntrebi de mine.
  • Ma lasi mereu ca sa infrunt,
  • Tot greul de pe lume.
  • Cu rugaciunea dau de zor,
  • Sa te intorci spre mine,
  • Iar Tu ma-incerci de-atatea ori,
  • Pe rand, cu ura si cu mila.
  • Ramii tu, Bunul cel de sus,
  • Nu ma mai rog la tine.
  • Voi face totul inadins,
  • Si fur ce-mi apartine!
  •        (19.07.2016)

              ***

             Al meu

  • In cautari am irosit o viata,
  • Si-o soarta blestemata.
  • Al meu a fost sa fii- pe totdeauna!
  • Al meu n-ai fost, tu, niciodata!
  • Prescrisi eram, in orice clipa,
  • Sa fim in doi; si zi, si noapte.
  • Al meu, in gind mereu,
  • Al meu, pina la moarte.
  • Iubirea si credinta,
  • In suflet loc isi fac.
  • Al meu tu esti, in suferinta,
  • Al meu, pan’ clopotele bat.
  •        (20.07.2016)

 

Lasă un răspuns

