EternaMoldova

Acasă » Ver-sete » Incercarea anilor

Incercarea anilor

Anii trec, fug prea in graba,Fotografia postată de Я Миллиардер.
eu nu pot ca sa-i opresc.
Imi pun, simplu, intrebarea –
cum de-ajung sa ma jelesc?

Sper sa vina ziua-n care
nu ca timpul s-ar opri,
doar ca printr-o intimplare,
fericita-as deveni.

Bate ploaia peste mine,
ma incearca mult prea des.
Eu imi duc povara vietii,
n-am puteri sa ma opresc.

(21.07.2016)

 

Sus in ceruri

Fotografia postată de Sala de Lectură.

  • Sus in ceruri, printre astri,
  • soarta ne-a-inscris viitorul.
  • Dar noi am dat cu piciorul
  • in floarea dragostei noastre.
  • Dumnezeu ne-a pedepsit,
  • la chinuri ne-a randuit
  • of, dorule.
  • Dragostea ne-a risipit,
  • a schimbat ce-a fost ursit
  • draga, dorule.
  • Acum vreau sa rog destinul
  • ca s-o iau de la inceput.
  • Dar din timpul ce-a trecut,
  • imi ofera doar pelinul.
  • Dumnezeu ne-a pedepsit,
  • la chinuri ne-a randuit,
  • of, dorule.
  • Dragostea ne-a risipit,
  • a schimbat ce-a fost ursit.
  • draga, dorule.

(15.04.2016)

Lasă un răspuns

