EternaMoldova

Acasă » Ver-sete » Scrisoare tarzie

Scrisoare tarzie

(I)

  • In loc de rugaciune,Fotografia postată de Sala de Lectură.
  • imaginar ii scriu lui Dumnezeu.
  • Intreb de coala vietii mele,
  • ce e vopsita-in gri… si-mi pare rau.
  • Insist cu indarjire:
  • de ce nu-i colorat?
  • Chiar numai alb si negru,
  • atat am meritat?
  • Nu am vreo bucurie
  • cu-aceasta invatatura.
  • Ea-in viata data mie
  • marcheaza-o rana dura.
  • In cromatici, zic cuminte,
  • cosmosul nu-i limitat.
  • Insa partea mea, Preasfinte,
  • oare cui sa i-o fi dat?
  • Incerc pe ultima distanta,
  • pastele sa gasesc.
  • Vad implinita-a mea speranta,
  • culori cand folosesc.

(24.07.2016)

***

(II)

  • Eu astazi scriu scrisoare
  • Fotografia postată de Cristina Adela Calin.din nou lui Dumnezeu,
  • pe coala vietii mele
  • ce-am desenat-o rau.
  • Te-intreb: de ce Tu, Doamne,
  • alb-negru doar mi-ai dat.
  • Te-intreb inca o data –
  • atat am meritat?
  • Stiu, ai avut pasteluri
  • si chiar la infinit,
  • dar poate ti-a fost mila
  • si nu mi-ai daruit.
  • Nu ma mai rog la Tine
  • si fur ce e al meu.
  • Macar o data, Doamne,
  • pune-te-in locul meu.
  • Mi-ai dat cu imprumuturi
  • si viata, si iubire…
  • dar mi-ai luat in graba
  • ce Tie-ti apartine.
  • Eu astazi scriu scrisoare
  • din nou lui Dumnezeu,
  • pe foaia vietii mele
  • ce-am desenat-o rau.

(02.09.2016)

E tarziu

  • E tarziu si nu mi-i bine,Fotografia postată de Sala de Lectură.
  • gandul imi fuge la tine.
  • Eu nici nu am banuit
  • cat de mult te-am îndrăgit.
  • E o dragoste curata,
  • poate e si blestemata.
  • Sa iubesti pe cat se poate,
  • dar de el sa nu ai parte.
  • Fug la intalniri in parc,
  • apoi te astept in pat.
  • Ma si amajesc ca-s tare,
  • dac-ai sti pe cat ma doare.
  • Pretul care il platesc,
  • nu știu cui il datorez.
  • Bunătății, neglijentii?
  • soartei sau indiferentei?
  • Nu stiu ce-asi putea schimba,
  • un blestem e viata mea.
  • Nu stiu ce-asi mai merita,
  • de blestem nu pot scapa.

(16.06.2016)

 

Lasă un răspuns

