EternaMoldova

Acasă » Ver-sete » Stropi de vis

Stropi de vis

  • Iubirea mea, ploaia de-afaraFotografia postată de Sala de Lectură.
  • m-ajuta-in vis sa te rețin.
  • Inca o clipa impreuna,
  • sa fim in doi, sa ne iubim.
  • Sa fim alaturi, sa ne cante
  • orchestra stropilor ce cad.
  • S-admir armonia de frunte
  • a doua barci cu un catarg.
  • Nu vreau ca ploaia sa opreasca,
  • din somn nu vreau sa ma trezesc.
  • Cu o forta supraomeneasca,
  • zadarnic eu te ocrotesc.
  • Prin stropi marunti de chihlimbar,
  • un inger striga sa ma scol.
  • Privesc la geam, cum ploua rar,
  • iar lacrimi scapa clipe-in gol.

(27.05.2016)

 

 

Fotografia postată de Sala de Lectură.

 Dezamagire

  • Iubire infinita!
  • N-am stiut cum arata
  • chipul tau…
  • Desi imi aruncasei
  • ocazia in brate.
  • Am ignorat-o,
  • trecand pe-alaturi,
  • si am pierdut
  • tot ce era mai sfant
  • in viata-mi pe pamant.

(14.02.2016)

Lasă un răspuns

