EternaMoldova

Acasă » Ver-sete » Culpa in eligendo

Culpa in eligendo

  • Iubire! In viata fiecare-am mers,
  • Pe drum aparte.  Am tot ales, cules,
  • Casatorii, copii crescut,
  • Dar dragoste n-am cunoscut.
  • Mandri-am fost, la departare,
  • Si mai mandri-in suparare.
  • Floarea dragostei s-a scurs,
  • Am ramas cu amar si plans.
  • Tarziu e s-o luam de la-nceput,
  • Valori prea multe s-au pierdut.
  • O fericire atat de mare,
  • S-a stins, ca razele de soare.
  • Din ratacirea soartei, ce desparte,
  • Am transformat si zile-n noapte.
  • Amor acum in suflet se strecoara;
  • Durerea-si face loc, a cata oara?
  • Un dor nebun eu mai pastrez,
  • Mai leg sperante si visez.
  • Intamplator, de as ceda,
  • Nu as fi eu, nu mi-as ierta.
  •           (03.08.2016)
Lasă un răspuns

