EternaMoldova

Acasă » Ver-sete » Regretul

Regretul

  • Ai aparut ca o faclie pura,
  • O ultima suflare la-indemana.
  • Tu ma ajuti sa reinvii natura
  • Acelui dor, ce l-am scapat din mana.
  • Cu un suspin imi racoresti destinul,
  • Pui miere pe blesteme ce-ti faceam.
  • Iar gura ta alunga tot veninul,
  • Pe care, de fapt, nu il cunosteam.
  • La patruzeci de ani distanta,
  • In alta ipostaza vad eroarea mea fatala.
  • Eram, spunea Poetul, chip istet de oaie creata,
  • Ce nu s-a mai trezit din frica hibernala.
  • Sclipeste-in zare punctul terminus
  • Al drumului, prea scurt in viata.
  • Calatorit mai mult pe jos, decat pe sus,
  • Desi o lume zice ca greselile invata.
  • Norocu-imi aparuse cu-a ta infatisare,
  • Pe care am gresit, de-am ignorat.
  • Astfel, trait-am la intamplare,
  • Dar nu mi-e nimeni vinovat.
  • Deloc nu sunt o victima a soartei,
  • Puteam decide-un pas, nu l-am facut.
  • Regret acum, cu lacrimi si cu soapte,
  • Dulceata primului sarut.
  •           (28.08.2016)
Lasă un răspuns

