EternaMoldova

Acasă » Ver-sete » Soapta toamnei

Soapta toamnei

photo "Singuratate"

  • O viata Dumnezeu mi-a dat,
  • N-am inteles de-i rea sau buna.
  • Ea printre ani s-a strecurat,
  • Mai iute ca nisipul din mana.
  • Zadarnic arunc gandul la cer,
  • Sperand sa vad ursita, care,
  • M-a lasat fara mila sa pier,
  • Intr-un vartej de disperare.
  • Vremea trece, vremea vine…
  • Eminescu joaca vers?
  • Nu. E o soapta pentru mine.
  • E chemarea-in Univers.
  • Imi vorbeste glas divin:
  • Rotunjeste-a tale treburi.
  • La un semn, cand o sa vin,
  • Pleci la socoteala in ceruri.
  • Strig, in gand, ca nu m-oi duce.
  • Doamne, viata e frumoasa.
  • Te rog, pe cinstita cruce,
  • Sa traiesc de ma mai lasa.
  • Rugaminti incep a cerne
  • Despre soarta-mi vitregita.
  • O durere-mi se asterne,
  • De la Haos  parvenita.
  • Ai avut, raspunde Sfantul,
  • Libertatea pe Pamant.
  • Singur ti-ai croit destinul,
  • Cum ai vrut, cu-al tau cuvant.
  • Toamna, dintr-un loc pustiu,
  • Ai pasit in roi de vremi.
  • De-a fost trist, la purgatoriu,
  • Inger pazitor sa-intrebi.
  • Sunt distrus. Privesc in urma,
  • Vad anii mei trecuti in goana.
  • De-asupra bate-un val de spuma,
  • Acoperindu-mi soarta vana.
  • Se-apropie clipa tacerii,
  • Cand voi pleca sucombat,
  • Inapoi, inspre punctul crearii,
  • Sa-incep iar toamne la numarat.
  • (07.09.2016)
  •                 ***
  •          Dormitorul
  • Dormitor pustiu acasa,
  • Sta cuminte si asteapta,
  • Dorul parfumat si dulce,
  • Intre plapumi sa se culce.
  • Bate vantul in fereastra,
  • Noaptea-i calda, soarta-i aspra;
  • Nu e nimeni sa le-asculte.
  • Luna vine si se duce…
  •           (07.09.2016)

 

 

Lasă un răspuns

