EternaMoldova

Acasă » Ver-sete » La ce-as trai

La ce-as trai

Fotografia postată de Mirela Mirela Raurean.

  • In intuneric umbra-ti pot cunoaste;
  • Si de-mi vorbesti in soapte,
  • Te pipai fara ca sa fii,
  • In fiecare noapte.
  • In intuneric ratacesc. Te cant,
  • Ba te urasc, ba incep sa pling.
  • Esti leacul care ma trateaza,
  • Si forta ce-mi da viata.
  • In intuneric la un idol ma inchin,
  • La bucurie si-in suspin.
  • De-ai fi si-un demon, te-as iubi.
  • La ce-as trai, daca n-ai fi?
  •         (15 noiembrie 2016)

***

Rasplata

  • Noaptea Luna de pe cer
  • ma invita in Eden-
  • stelele ca sa le numar,
  • soarta sa o tin de umar.
  • Naucit pivesc la astri,
  • fara a gandi la moaste.
  • Veacu-i clipa-in paradis,
  • viitor devine vis.
  • Uit iubirea ce-am tradat,
  • nu o am cu-adevarat.
  • Marturisesc tacut la Luna,
  • despre-o dragoste nebuna.
  • Mandrulito cu drag nume,
  • spune-mi tu ceva anume:
  • e noroc sau e pacat
  • sa iubesti cu-adevarat?
  • Pacat, pacat, mare pacat,
  • de dorul inimii ratat.
  • Cuvinte dulci nu au putere,
  • s-acopere o grea durere.
  • Infima speranta dispare,
  • precum un nor de fum in zare.
  • Dau rugaciune zi de zi,
  • rasplata pentru-a nu gandi.

(14 noiembrie 2016)

***

Nostalgie

  • Mii dor de ochii tai senini,
  • Cu zambetul mereu te-alin.
  • Buzele mele te cheama cu dor,
  • In gand continuu sa te-ador.
  • Am obosit. Devin straina,
  • O floare rupta din gradina.
  • Miros curat si ratacit,
  • Te-am cautat, caci mi-ai lipsit.
  • Pe valul existentei ratacesc.
  • Incerc, cum pot, sa m-amagesc.
  • Ce e frumos sau tie-ti pare,
  • De fapt, e un miraj in departare.
  •      (17 noiembrie 2016)

***

Elegie

  • Cosmosul coboara alene,Fotografia postată de Dana Ionita.
  • singuratate peste mine asterne.
  • Ce am de trecut, eu voi trece,
  • e nevoie de minte la rece.
  • Grava dilema a eternitatii,
  • pare-un indice al Divinitatii.
  • Ce-i la oameni neputinta,
  • joaca Universul-in vointa.

(14 noiembrie 2016)

***

Pustietate

  • Stau singur la inceput de noapte,Fotografia postată de Elena Murgoci.
  • cu gandul la un vis pierdut.
  • Vorbesc de dragoste in soapte
  • cu-a mea iubire. Ce-as fi avut,
  • de nu era sa ma adoarma,
  • gresala unui pas in toamna?
  • Am obosit, facand greseli,
  • degeaba imi tot cer iertari.
  • E trist c-am procedat urat,
  • nu doar pe mine m-a durut.
  • Ispita sau prostia nu dau bine,
  • caci am distrus alte destine.
  • Misterul stapaneste-in Univers,
  • trecutul e un cantec fara vers.
  • Ce-a fost s-a dus, nu mai exista,
  • desi fantoma visului inca persista.
  • Prezent si Viitor se inverseaza,
  • dar astazi si cu maine nu rimeaza;

(27 noiembrie 2016)

***

Floare de Veronica

  • Te-a adus barza in gradina,
  • In noiembrie, la 29,
  • Parintilor spre bucurie noua.
  • Cu-a ta nastere sublima,
  • Dumnezeu a binecuvantat
  • O anumita zi din an.
  • Intocmai creaturilor divine,
  • Fiinta ta subtila
  • E inconjurata de lumina.
  • Intr-o lume de haini,
  • Prin jertfirea ta de sine,
  • Ca si sfintii, faci doar bine.
  • Sufletul tau inocent,
  • Te inalta peste semeni –
  • N-ai cu cine sa te-asemeni.

(29 noiembrie 2016)

***

Visul de ajun

  • Astept sa vina-un alt Craciun,
  • Sa fiu la mine-acasa;
  • Sa nu fiu singura-n ajun,
  • Cu tine, dragul meu,
  • sa fim in doi la masa.
  • Copii cu steaua sa primim,
  • Sa ascultam si un colind.
  • Bucate-in doi sa pregatim,
  • Bocal cu vin de fraga
  • sa ciocnim.
  • Si nu as vrea nimic mai mult –
  • Sa-ti stau in brate, pe genunchi.
  • Eu cer putin la Cel de Sus,
  • de-mi da atat,
  • imi e deajuns.

(25.12.2016)

Lasă un răspuns

