EternaMoldova

Acasă » Ver-sete » Intermitenta luminii

Intermitenta luminii

singuratate in toamna
  • Incornorata umbra-a geloziei,
  • E patrunsa de lumina intermitenta
  • A iubirii. Cat de slaba n-ar fi, dar e vie,
  • Intermitenta flacara-a iubirii.
  • Ea nu socoate zi trecuta randuri,
  • Strabate inima si suflet derutati.
  • A obosit sa cantareasca ganduri,
  • Pe-a indecentei taleri asezati.
  • Licoarea ba scade, ba creste,
  • Cateodata se  stinge de tot.
  • Apare- dispare si iar straluceste,
  • Reinvie din mucul de foc.
  • In mod straniu, nu vrea ca sa moara,
  • Ci tinde sa-aline-o durere
  • A dramei, ce se desfasoara
  • Intre doi. Le inspira incredere.
  • Un jest sau o vorba e-indeajuns,
  • De la dragoste la ura sa treci.
  • Pe-a sambetei apa povestea s-a dus,
  • Invaluie dorul valurile reci.
  • Urla trambite in invalmasala,
  • Conturata de-al vietii estuar.
  • Incercand sa repare o gresala,
  • Amorul isi pierde efortu-in zadar.

(02.12.2016)

***

Goliciunea dragostei

  • Iubire!
  • Valul dulce-al dragostei tale
  • L-ai oprit. N-are cine sa potoale,
  • Sentiment nedemn de mine,
  • Ce m-a atasat de tine,
  • Dorul meu!
  • Draga!
  • Sclipirea stelelor nu patrunde,
  • Sa lumineze a noastre umbre.
  • De cand te-ai dus la altul in brate,
  • Luna de pe cer nu-mi place,
  • Visul meu!
  • Amore!
  • Dragostea cere jertfa,
  • Viitorul insa nu e o marfa.
  • Iar daca prejudecatile s-au rasturnat,
  • Ramai cu sufletu-impacat,
  • Odorul meu!
  • Dragoste de mititica!
  • Dorind sa fac pe placul tau,
  • Închid eu doru-in pieptul meu.
  • Vom sta deoparte, ca straini,
  • Cu blestem pe trai hain,
  • Chinul meu!
  • Idolul meu!
  • Te joaca, mandro, te joaca,
  • Cu dragostea mea saraca.
  • Si de-o fi sa traiesc ori sa mor,
  • Omnia vincit amor,
  • Floare de dor!

(04.12.2016)

***

Vorba, prapadita-in vant: „Dragostea cuprinde prietenia. Nu si invers!” (M.D. 07.12.2016).

***

  • Buna mea e ca o floare,
  • o bunica de valoare.
  • Schimba fuste si colanti,
  • Are buna doi amanti.
  •            (14.12.2016)

***

Disperare

  • Oarba e dragostea noastra,
  • Chiar de e furata-in doi.
  • Nu incape pe fereastra,
  • Decat zarva si nevoi.
  • Esti iubita, o stii bine,
  • Nu-i prilejul de rusine.
  • Dumnezeu te ocroteasca,
  • Dragostea sa infloreasca.
  • Nu gasesc cuvinte,
  • Ce ar exprima,
  • Dragostea fierbinte,
  • Din inima mea.
  • Nu prin posta, ci prin stele,
  • Iti soptesc visele mele.
  • Imi coboara-o raza Luna,
  • Dormi cu bine-intotdeauna.
  • Sa fii cu toata lumea-in pace,
  • Si sa te-indrume Dumnezeu.
  • Eu nu-mi doresc decat ce-mi place –
  • Inima si sufletul tau.

(15.12.2016)

Lasă un răspuns

