EternaMoldova

Acasă » Ver-sete » Nu permite Dragostei sa moara

Nu permite Dragostei sa moara

  • Din mugurii in floare
  • ai tineretii
  • dragostea rasare.
  • Ea naste speranta,
  • pentru fiecare,
  • sa zidim viitorul.
  • Dar ne-impinge pacatul
  • sa trecem pe-alaturi
  • de cele sortite.
  • Sau dam cu piciorul
  • in plin rostul vietii,
  • nespus e regretul.
  • Fara cant de vioara
  • devine pustie
  • o lume intreaga.
  • Alearga-in zadar,
  • plange si suspina
  • fiinta cea draga.
  • Rade intruna
  • soarta haina
  • de suflet bizar.
  • Morala fabulei e clara –
  • nu juca, omule, invers-
  • transcede sufletul
  • intr-un nou univers.
  • Cauta-ti leacul
  • in propria eroare-
  • nu permite
  • dragostei sa moara.
  • Afectiunea iubirii
  • exclude amarul,
  • chiar de plin pe jumate
  • este paharul.
  • Vegheaza amorul
  • sa nu se potoale,
  • indeamna-l sa-incante
  • de drag inimioara.
  • Baga pasiune-in foc
  • cu dulci minciunele,
  • ele sunt de noroc.
  • Din vreme in vreme,
  • adauga scanteie,
  • in jaraticul randuit
  • de femeie.
  • La flacara mare,
  • fum nu apare.
  • Mentine-i durerea
  • si lasa-l sa arda,
  • la infinit.

(27.01.2017)

***

In pajama si descult.

  • Am iesit aseara-n strada
    eu gunoiul sa mi-l duc.
    Am grabit, ca un micut,
    in pajama si descult.
  • Usor vantul a suflat
    si portita mi-a incuiat.
    Stau pe ganduri, un picut,
    in pajama si descult.
  • Oare cum as proceda?
    N-are cine ma ajuta.
    Nu sint tinara, o stiu,
    dar pe gard fortata sui.
  • Am urcat si am cazut,
    genunchiul rau m-a durut.
    Intru-in casa si bocesc,
    si pajama imi carpesc.
  • Nu aveam eu ce urca,
    nici pe gard si nici pe casa.
    Cand ambitia te-apasa,
    gunoiul la usa-l lasa.
    (23.03.2016)
Lasă un răspuns

