EternaMoldova

Acasă » Ver-sete » Ghimpele

Ghimpele

GhimpeleFotografia postată de Anghel Vasile.

  • Bate-amarnic vant ceresc…
  • Ratacit, destinul meu,
  • ma indeamna sa iubesc
  • la sfantul altarul tau.
  • Doar durere sta in suflet
  • si-mi taxeaza orice pas.
  • Pe sub masca unui zambet
  • ma invita la taifas.
  • Dor frumos de-a mea iubire
  • nu l-am inteles la timp –
  • am fugit de-a lui sclipire,
  • agatandu-ma de-un ghimp.
  • Daca n-am stiut la timp
  • cum se-apreciaza floarea,
  • e tarziu sa scap de ghimp
  • si-i tarziu sa-indrept eroarea.

(16.05.2017)

 

Lasă un răspuns

